E-book vol tips, uitleg en voorbeelden van concrete acties waarmee je gericht een netwerk van (potentiële) klanten opbouwt. 

Speciaal voor starters en mensen die overwegen voor zichzelf te beginnen.

Voor 4,99 euro inclusief 21% btw.

 Sorry, de kat is niet bij je e-book inbegrepen.

Sorry, de kat is niet bij je e-book inbegrepen.

 

E-book 2: voor wie worstelt met geld vragen/verdienen
'Richt je niet op naamsbekendheid'

25 van mijn beste blogs waarna je dit begrijpt:

  • Je prijs is niet interessant.
  • Specialiseren verhoogt je winst.
  • Jij bepaalt wanneer je werkt, niet je klant.
  • Er is altijd een marketingactie die past bij jou.
  • Wat je kunt doen als je wordt benaderd voor gratis werk met alleen 'naamsbekendheid' in het vooruitzicht.

105 pagina's leesvoer voor 4,99 euro inclusief 21% btw.

  Stop met dromen dat je de loterij wint. Bestel mijn e-book en ga aan de slag.

Stop met dromen dat je de loterij wint. Bestel mijn e-book en ga aan de slag.

 

Motivatiemails: 48 weken lang energiek aan je werkweek beginnen
(Want je bent goed bezig en het wordt tijd dat je dat zelf ook beseft)

Nuchtere, grappige en belangrijke ondernemersadviezen en eye-openers die je helpen ondernemen op jouw manier. Geen klant zoekt een kloon of kopie van een succesvol voorbeeld ... Een klant is op zoek naar wat jij hebt te bieden!

  • Iedere maandagochtend om 10 uur in je mailbox. Bam.
  • Info zoals je van me gewend bent: ik vertel het je zoals het is, niet zoals het zou kunnen zijn. En iedere mail komt gegarandeerd zonder impliciet aangepraat schuldgevoel van "als dit je niet lukt, dan ligt dat aan je verkeerde mindset, jammerdepammer."
  • Deze mails vind je nergens anders op mijn website, behalve dit voorbeeld: Hoe ik ooit tienduizend euro weggooide. Vind je deze leuk? Zo kun je nóg 47 mails ontvangen! Olé.
  • Je betaalt maar één keer, en mag daarna eeuwig lid blijven. Goeie deal toch.
  • Nee, 't is geen challenge, nee, er is geen Facebook-groep waar je in geplempt wordt, nee, er staat geen reclame in de mails, nee, je ontvangt niet eens mijn nieuwsbrief tenzij je zélf lid wordt.

Vanaf nu voor slechts 21 euro inclusief 21% btw.

 Motivatiemails: voor wanneer je je wel eens voelt, zoals ik er op de foto bij lig.   Ontvang 48 weken lang een steun in je rug. Je verdient het, potdorie.

Motivatiemails:
voor wanneer je je wel eens voelt, zoals ik er op de foto bij lig. 

Ontvang 48 weken lang een steun in je rug.
Je verdient het, potdorie.

 

Reacties van lezers op de e-books en de motivatiemails

Ik wil je laten weten dat ik heel blij ben met je e-book ‘De pijplijn vullen’. Je geeft me inspirerende info waar ik veel mee kan, want o wat is er veel herkenning! Ik ga zeker met je tips aan de slag, heel erg bedankt hiervoor.
— Imagostylist/visagist Christy Drabbe
Je zult toch tijdens het bestuderen ervan met dit e-book aan de slag gaan ... Dan overkomt je iets bijzonders. Het e-book gaat voor je werken. Bij mij doet ‘t dat tenminste. Ik bel en mail om contact te maken en ineens vind ik dat niet meer moeilijk, omdat ik het ‘moeten binnenhalen van werk’ heb laten schieten. Ik buitel in nieuwe netwerken, waaruit ‘zomaar’ nieuw werk tevoorschijn komt. Zo leuk! Echt waar.
— Boudewijn Betzema, troostdichter en dichter van Overijssel
 
Ik ontvang de motivatiemails nu voor de derde keer. Dat ze hetzelfde zullen zijn, maakt helemaal niet uit. Je kunt eenzelfde tekst op verschillende momenten lezen en al die keren zal het iets, vaak zelfs iets anders, met je doen. En aangezien afgelopen jaar weer een heel ander jaar was dan het komende jaar, laat ik me graag nog een jaar lang motiveren en inspireren.
— Ita van Dijk, zangeres en genealogisch onderzoeker
Afgelopen maandag merkte ik dat ik een beetje zat te wachten op je motivatiemail. Ik ervaar ze als een warme zonnestraal op een koude ochtend of een lekkere warme kop koffie of thee als je net van buiten komt. Het geeft een extra zetje om op (die soms best wel eenzame) maandagochtend je zin weer te vinden!
— Bart Durand, trainer en facilitator
 
In e-book ‘De pijplijn vullen’ dat ik las uit professionele interesse, leg je terecht de nadruk erop elk contact met mogelijke prospects persoonlijker te maken. Dit lijkt eenvoudig maar dat is het niet in onze digitale cultuur. Het begint bijvoorbeeld al bij je e-mailhandtekening. Zo zijn er meerdere momenten mogelijk om een call-to-action voor te stellen aan je prospect op een persoonlijke, zinvolle manier. Waardoor je een relatie met je contacten in de funnel kunt opbouwen.
— Sales trainer René Knecht
Je hebt een prettige schrijfstijl, waardoor ik de e-books voor mijn plezier heb gelezen. De ideeën die je aan de hand doet, vind ik echt inspirerend. Ik hoef niet alles helemaal anders te doen, op een manier waar ik me niet prettig bij voel, er zijn 101 manieren waarop ik aan nieuwe klanten kan komen op een manier die bij mij past. Dat is voor mij de kern van beide e-books. Ik heb ze gelezen met een kladblok bij de hand om alle tips te noteren. Met hernieuwde energie ga ik ze in praktijk brengen!
— Tekstschrijver Inge van der Weijden
 
Beide e-books zijn een genot om te lezen. Ik word op humoristische wijze met marketing-valkuilen geconfronteerd, waarna je tips geeft hoe je deze valkuilen kunt voorkomen. Deze tips kun je makkelijk toepassen, terwijl ze een groots effect hebben. Zo vergrootte ik met één van jouw tips in een keer mijn zichtbaarheid en kreeg ik veel meer bezoekers naar mijn site.
— Docent en adviseur ethiek en besluitvorming Fenanda Jacobs
Ik vind het erg verhelderend om te lezen hoe ik mezelf en m’n werk beter over het voetlicht kan brengen. Hoe zoek je nieuwe contacten en hoe maak je daar opdrachtgevers van (even kort door de bocht geformuleerd).
Je voorbeelden geven me vaak de zekerheid dat ik het goed doe – of dat er in ieder geval meer mensen zijn die het zo doen … En dan ga ik gesterkt weer verder. Dank je!
— Vertaler/redacteur Margot Reesink
 
Ik kijk iedere zondag al uit naar maandag, want dan ontvang ik weer een motivatiemail van je. Ik wist al dat wat je schrijft, leuk en nuttig is, maar je nieuwsbrief vol tips is maar eens per maand. Nu begin ik iedere werkweek met nieuwe energie.
— Edwin de Kuiper, solution architect