Pak de Regie is er voor ervaren ondernemers (langer dan een jaar eigen baas).

Dit is wat voor jou als:

  • Je moe wordt van opdrachten die 'gisteren af' moeten.
  • Je klanten aantrekt die steeds voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
  • Je hoopte dat het ondernemerschap je meer vrijheid zou bieden - maar dat het omgekeerde lijkt te zijn gebeurd.
  • Je vaak gefrustreerd denkt: "Waarom mailen/bellen mensen niet gewoon even terug? Kost dat nou zoveel moeite?!"

 

Pak de Regie gaat je NIET helpen om:

Te focussen. Dat deel is meer naar binnen gericht. Bij 'Pak de Regie' kijken we vooral naar hoe je graag wilt ondernemen. We staan stil bij het beeld dat je hebt van ondernemerschap en van hoe ondernemers zouden moeten zijn, en hoe dit jou in de weg zit te ondernemen op jouw manier. 

 

Wat je kunt verwachten

pak-de-regie

Je kunt niet alles naar je hand zetten, maar wel veel meer dan je denkt. Om het gevoel te hebben, dat je de touwtjes in handen hebt, zijn maar twee dingen echt nodig.  Weten wat je zelf wilt, en weten hoe je dit communiceert aan je klanten.
We zorgen dat we die twee dingen helder krijgen, zodat je actie kunt ondernemen.

 

Wat je krijgt

  • Van tevoren een algemene vragenlijst: hoe ziet jouw ondernemersbestaan er op dit moment globaal uit? Veel mensen geven achteraf aan dat hierdoor al beweging komt in hun vraag, nog voor ons eigenlijke gesprek goed en wel is begonnen.
  • Een intensief coachingsgesprek van anderhalf uur. Live bij mij in Deventer of via de telefoon, net wat je wilt. Wat wil je gaan doen als ondernemer en hoe vind je dan je klanten.
  • Een telefoongesprek van 15-30 minuten een maand later. Hoe is het nu? 
  • Korting op Stok achter de Deur. Dan krijg je nog eens twaalf weken coaching en toegang tot een groeiende lijst templates en oefeningen.

 

Investering

De investering bedraagt 250 euro exclusief 21% btw. Of het de moeite waard is dit bedrag te investeren in jezelf en je bedrijf hangt af van wat je met Pak de Regie hoopt te bereiken. Het heeft klanten die je vóór gingen in ieder geval de volgende resultaten opgeleverd:

  • Duidelijkheid. Over welke kant je op wilt met je werk. Over wat nu de eerstvolgende stappen zijn die echt belangrijk zijn om daarin verder te kunnen komen. Over de rol die je wilt spelen in je bedrijf. Je ziet ineens of het nieuwe idee waar je zo over wikt en weegt wel of juist niet bij je past. 

  • Klanten. Als puzzelstukken over wat je wel en niet wilt op hun plek vallen, kun je in al je marketing & acquisitie ook veel gerichter te werk gaan. Daardoor bereikt je marketing ook meer mensen die net naar jou op zoek waren.

  • Concrete acties. Soms kom je tijdenlang niet verder met je plannen, simpelweg omdat je geen goed idee hebt van het hoe. Hoe vind je je doelgroep? Hoe pak je het uitbreiden van je netwerk aan? Hoe komt het dat mensen niet op je diensten af komen, ook als jij zelf ziet dat ze jouw diensten wel goed zouden kunnen gebruiken? Soms ook, kom je in je eentje maar moeilijk op gang ... een gesprek kan dan net jouw duwtje in de rug zijn, dat maakt dat je eindelijk in beweging komt.

 

Interesse? Stuur me een mail.
 

Dit verplicht je nog tot niks.

 

Naam
Naam

 

Nog niet toe aan Pak de Regie?

Heb je vragen of twijfels? Stel ze aan me of deel ze met me: bericht@ditiszinvol.nl. Of lees wat klanten vonden van werken met mij.