E-book vol tips, uitleg en voorbeelden van concrete acties waarmee je gericht een netwerk van (potentiële) klanten opbouwt. 

Speciaal voor starters en mensen die overwegen voor zichzelf te beginnen.

Voor 4,99 euro inclusief 21% btw.

 Sorry, de kat is niet bij je e-book inbegrepen.

Sorry, de kat is niet bij je e-book inbegrepen.

 

Richt je niet op naamsbekendheid

25 van mijn beste blogs waarna je dit begrijpt:

  • Je prijs is niet interessant.
  • Specialiseren verhoogt je winst.
  • Jij bepaalt wanneer je werkt, niet je klant.
  • Er is altijd een marketingactie die past bij jou.
  • Wat je kunt doen als je wordt benaderd voor gratis werk met alleen 'naamsbekendheid' in het vooruitzicht.

105 pagina's leesvoer voor 4,99 euro inclusief 21% btw.

  Stop met dromen dat je de loterij wint. Bestel mijn e-book en ga aan de slag.

Stop met dromen dat je de loterij wint. Bestel mijn e-book en ga aan de slag.

 
 

Reacties van lezers op de e-books

Ik wil je laten weten dat ik heel blij ben met je e-book ‘De pijplijn vullen’. Je geeft me inspirerende info waar ik veel mee kan, want o wat is er veel herkenning! Ik ga zeker met je tips aan de slag, heel erg bedankt hiervoor.
— Imagostylist/visagist Christy Drabbe
Je zult toch tijdens het bestuderen ervan met dit e-book aan de slag gaan ... Dan overkomt je iets bijzonders. Het e-book gaat voor je werken. Bij mij doet ‘t dat tenminste. Ik bel en mail om contact te maken en ineens vind ik dat niet meer moeilijk, omdat ik het ‘moeten binnenhalen van werk’ heb laten schieten. Ik buitel in nieuwe netwerken, waaruit ‘zomaar’ nieuw werk tevoorschijn komt. Zo leuk! Echt waar.
— Boudewijn Betzema, troostdichter en dichter van Overijssel
 
 
In e-book ‘De pijplijn vullen’ dat ik las uit professionele interesse, leg je terecht de nadruk erop elk contact met mogelijke prospects persoonlijker te maken. Dit lijkt eenvoudig maar dat is het niet in onze digitale cultuur. Het begint bijvoorbeeld al bij je e-mailhandtekening. Zo zijn er meerdere momenten mogelijk om een call-to-action voor te stellen aan je prospect op een persoonlijke, zinvolle manier. Waardoor je een relatie met je contacten in de funnel kunt opbouwen.
— Sales trainer René Knecht
Je hebt een prettige schrijfstijl, waardoor ik de e-books voor mijn plezier heb gelezen. De ideeën die je aan de hand doet, vind ik echt inspirerend. Ik hoef niet alles helemaal anders te doen, op een manier waar ik me niet prettig bij voel, er zijn 101 manieren waarop ik aan nieuwe klanten kan komen op een manier die bij mij past. Dat is voor mij de kern van beide e-books. Ik heb ze gelezen met een kladblok bij de hand om alle tips te noteren. Met hernieuwde energie ga ik ze in praktijk brengen!
— Tekstschrijver Inge van der Weijden
 
Beide e-books zijn een genot om te lezen. Ik word op humoristische wijze met marketing-valkuilen geconfronteerd, waarna je tips geeft hoe je deze valkuilen kunt voorkomen. Deze tips kun je makkelijk toepassen, terwijl ze een groots effect hebben. Zo vergrootte ik met één van jouw tips in een keer mijn zichtbaarheid en kreeg ik veel meer bezoekers naar mijn site.
— Docent en adviseur ethiek en besluitvorming Fenanda Jacobs
Ik vind het erg verhelderend om te lezen hoe ik mezelf en m’n werk beter over het voetlicht kan brengen. Hoe zoek je nieuwe contacten en hoe maak je daar opdrachtgevers van (even kort door de bocht geformuleerd).
Je voorbeelden geven me vaak de zekerheid dat ik het goed doe – of dat er in ieder geval meer mensen zijn die het zo doen … En dan ga ik gesterkt weer verder. Dank je!
— Vertaler/redacteur Margot Reesink