Er zijn dagen waarop de moed je in de schoenen zinkt. Dan komt een baan achter de kassa je aantrekkelijk voor

Ik steun je graag op zulke momenten. Ontvang iedere maandag mijn MotivatieMail: een nuchtere, grappige eye-opener over ondernemen. Heb je erna weer energie.

Geen funnel

Gewoon nuttig leesvoer. Over je focus vinden. Over marketing zonder trucs. En over prettig werken met je klant zonder dat jij de mozzarella bent (past overal bij en is makkelijk uit te knijpen).

De kracht van herhaling

Ik herhaal jaarlijks dezelfde mails. Toch zijn er mensen die al meer dan 8 jaar meelezen. Want zij zijn niet meer dezelfde als een jaar geleden. Zij ervaren: de mails komen met een griezelig gevoel voor timing altijd op precies het juiste moment binnen.

 

Reacties van lezers die niet per se warm worden van het woord nieuwsbrief maar die desondanks al jaren abonnee zijn

 
Miranda combineert een heerlijk droogkomische stijl met nuttige informatie

— Uitgever en trainer Jan Sinot (BoekenBusiness)
Als je wel wat steun gebruiken kunt: MotivatieMails

MotivatieMails: voor die dagen dat je denkt, Ik blijf hier gewoon even liggen …

 
Ik ken niemand die van een nieuwsbrief zoiets vreugdevols en leerzaams maakt als Miranda

— Zorgstrateeg en dagvoorzitter Sabine Uitslag (Waardenladers)
Ik bewaar ze allemaal en check de inhoud opnieuw als ik wat nodig heb

— Wetenschappelijk en technisch illustrator Mieke Roth
 
Dank voor je tip.
Mijn workshop was binnen een uur uitverkocht



— Bruidsfotograaf Peter Lammers (YourWeddingPhotos)
Nieuwsbrieven, bleh ...

Maar die van Miranda lees ik al jaren.
De grote reden dat ik me niet ALLANG heb uitgeschreven is de manier waarop ze schrijft. Altijd vol humor en het leest lekker weg.
— Web- en appdesigner Fabian Krieger (HoogDesign)